14 listopada br. Logitech, oficjalny partner serwisu YouTube Video Toolbox, w zakresie kamer internetowych, ogłosił dzisiaj, że usługa szybkiego wysyłania plików do serwisu YouTube, pojawi się w najnowszej wersji oprogramowania Logitech QuickCam (wersja 11.5).
Dzięki temu, udostępnianie plików wideo za pośrednictwem najpopularniejszej tego typu strony internetowej stanie się łatwiejsze niż kiedykolwiek.
– YouTube jest uznawany za najpopularniejszą platformę dzielenia się plikami wideo w internecie, a wielu użytkowników kamer Logitech tworzy jego zawartość – mówi Gina Clark, general manager and vice president of Logitech’s Internet Communications business unit. – Nowy przycisk YouTube, pozwalający jednym kliknięciem przesłać wideo do serwisu YouTube, wzbogaca najnowszą wersje oprogramowania QuickCam.
Wraz z oprogramowaniem QuickCam, w wersji 11.5, w dolnej części interfejsu QuickCapture pojawi się przycisk wysyłania wideo do YouTube. Kiedy użytkownik będzie gotowy do umieszczenia w YouTube swojego wideo, nagranego kamerą Logitech, musi jedynie zaznaczyć ten plik i kliknąć przycisk YouTube. Na ekranie pojawi się drugie okno, w celu uzupełnienia informacji o klipie – tytułu, krótkiego opisu, kategorii wideo, a także haseł, według których wideo będzie wyszukiwane. (Konto użytkownika YouTube oraz dostęp do internetu są niezbędne, aby zamieścić wideo.) Po wprowadzeniu informacji o pliku, użytkownikowi YouTube pozostaje kliknąć przycisk Upload Video i nagranie zostaje natychmiast wysłane na stronę YouTube. Po umieszczeniu klipu w serwisie, użytkownik otrzymuje link do swojego pliku wideo.
Nowe oprogramowanie Logitech QuickCam w wersji 11.5 jest dostępne i możliwe do pobrania ze strony: www.logitech.com/downloads
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.