Na mocy umowy zawartej pomiędzy spółką aldoo i Polskim Instytutem Targowym, wydawana przez Instytut Gazeta Targowa” objęła patronat medialny nad serwisem internetowym Wirtualne Targi”
Umowa ma na celu promocję działalności obu podmiotów w środowiskach wystawców i odwiedzających, uczestników tradycyjnych i wirtualnych targów.
Chcielibyśmy dotrzeć z ofertą Wirtualnych Targów do czytelników Gazety Targowej, którymi są organizatorzy targów oraz firmy wystawiające się na tego typu imprezach. Nasza propozycja stanowi bowiem uzupełnienie tradycyjnej oferty wystawienniczej, dzięki temu, że umożliwia firmom prezentację 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku – wyjaśnia Monika Rzepecka – rzecznik prasowy firmy aldoo.
Gazeta Targowa (http://www.gazetatargowa.pl ) jest najstarszym stałym pismem targowym w Polsce. Od 30 lat towarzyszy wszystkim najważniejszym imprezom targowym w kraju i za granicą, prezentuje oferty targowe i dostarcza informacji targowych oraz praktycznej wiedzy wystawienniczej, gospodarczej i marketingowej; jest liderem prasy targowej.
Od 30 lat naszą ambicją jest opisywanie targów we wszystkich ich aspektach. Nie możemy więc pominąć zjawiska targów wirtualnych. Dlatego objęliśmy patronatem medialnym serwis firmy aldoo – dodaje Anna Szpytko – Dyrektor w Gazecie Targowej.
Wirtualne Targi (http://www.wirtualnetargi.com) jest to serwis internetowy, który powstał w sierpniu tego roku. Firmy mogą wykupić w nim wirtualne stoisko i przez cały rok, 24 godziny na dobę wystawiać na nim swoje towary i usługi.Serwis oddaje charakter imprezy targowej i daje jego użytkownikom wszelkie najważniejsze korzyści płynące z posiadania własnego stoiska targowego, a więc możliwość zaprezentowania klientom oferty firmy w atrakcyjnej formie graficznej, z obszernym komentarzem na temat prezentowanego asortymentu oraz ogólnymi informacjami o strategii i działalności firmy.
http://www.gazetatargowa.pl
http://www.wirtualnetargi.com
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.