LifeSim Games, wchodzący w skład Movie Games producent gier w pełni oddających codzienne życiowe aktywności, podpisał z Inwestorem umowę dotyczącą współfinansowania 12 gier symulacyjnych. Oprócz tego Inwestor zobowiązał się do podwyższenia kapitału w spółce. Wydawcą wszystkich gier będzie Movie Games.
Na podstawie zawartej umowy inwestycyjnej, inwestor, będący jednym z założycieli spółki, podwyższy kapitał zakładowy LifeSim Games, a także będzie współfinansował produkcję i wydanie kilkunastu gier w zamian za udział w przychodach z ich komercjalizacji. Do każdej z produkcji podpisane będą umowy wykonawcze, które doprecyzują opisy gier, budżety oraz harmonogramy ich realizacji i wydania. W związku z powyższym w najbliższym czasie LifeSim Games nie planuje pozyskiwać zewnętrznego kapitału. Wydawcą ww. projektów będzie Movie Games S.A., istotny akcjonariusz LifeSim Games S.A.
Mimo świątecznego okresu aktywnie pracowaliśmy przy przygotowaniu naszych pierwszych projektów. Podpisanie umowy z inwestorem potwierdza, że mamy zapewnione finansowanie na ich wykonanie, a dzięki istotnej obecności Movie Games S.A. w naszym akcjonariacie będziemy korzystać ze wsparcia przy ich wydaniu. Pierwsze zapowiedzi na platformie Steam planujemy w ciągu kilku tygodni. W tym czasie równolegle skupiamy się na przygotowaniu planu marketingowego naszych tytułów. – powiedział Michał Pankowski, Prezes Zarządu LifeSim Games S.A.
LifeSim Games produkować będzie średniobudżetowe gry z gatunku symulator na PC i konsole, które pozwolą graczom tworzyć, budować, urządzać obiekty, aktywnie angażować się w różne zajęcia z życia wzięte, zarabiać pieniądze, rozbudowywać kompetencje, budować relacje oraz zdobywać reputację.
Zgodnie z tym co komunikowaliśmy, mimo bardzo trudnego czasu na rynku kapitałowym dla spółek gamingowych nie mamy żadnego problemu z finansowaniem naszych produkcji. Podpisana umowa potwierdza duże zaufanie inwestorów do projektów rodziny Movie Games. W ramach Movie Games budujemy spółki, które nie będą ze sobą rywalizować. Każdy z podmiotów tworzy odmienne portfolio gier. Specjalizacja zespołów na sprecyzowanym rodzaju gier oraz na zdobywaniu określonej społeczności fanów powinna przełożyć się na stałe rozszerzanie community graczy skupionych wokół Movie Games jako wydawcy – dodał Mateusz Wcześniak, Prezes Movie Games S.A.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.