Na początku lipca b.r. sieć agencji public relations Eurocom PR Network przyjęła do swego grona partnerów z kolejnych krajów Europy Środkowo – Wschodniej: z Bułgarii, Czech, Rumunii i Słowacji. W najbliższym czasie planowane jest również powiększenie sieci o agencję z Węgier. Tym samym Eurocom PR Network stała się największą na świecie siecią agencji PR specjalizujących się w obsłudze firm z branży nowoczesnych technologii oraz B2B.
„Doświadczenia nowych członków Eurocom PR Network są imponujące. Ich codzienna praca z międzynarodowymi korporacjami pozwala nam efektywnie kooperować i dostarczać naszym klientom skuteczne i tańsze rozwiązania” powiedział Tom Burgess, prezes Eurocom PR Network.
W Polsce sieć Eurocom PR Network jest reprezentowana przez FIRST Public Relations. FIRST Public Relations jest jedyną polską agencją public relations zrzeszoną w tej organizacji. Dzięki przynależności do sieci FIRST Public Relations uzyskuje dostęp do unikalnych doświadczeń i zasobów swoich partnerów branżowych. Sieć oferuje agencjom w niej zrzeszonym wsparcie logistyczne, organizacyjne oraz możliwość podejmowania międzynarodowej współpracy w przypadku prowadzenia kampanii PR w różnych krajach europejskich. Ideą działania Eurocom jest również dzielenie się know-how i doświadczeniami rynkowymi.
Eurocom PR Network jest jedyną tego typu, największą europejską, niezależną siecią, zrzeszającą agencje PR pracujące dla klientów z branży nowoczesnych technologii oraz B2B.
Biura Eurocom PR Network znajdują się w Wielkiej Brytanii i Holandii. Według „PR Week UK” Eurocom PR Network ma partnerów w największej liczbie krajów europejskich spośród wszystkich zarejestrowanych w Europie sieci firm public relations. 20 agencji PR zrzeszonych w Eurocom PR Network zatrudnia łącznie 170 pracowników, pracuje dla 200 klientów. W sieci znajdują się agencje public relations z Austrii, Belgii, Danii, Finlandii, Francji, Niemiec, Grecji, Irlandii, Izraela, Włoch, Luksemburga, Holandii, Norwegii, Polski, Portugalii, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Bułgarii, Czech, Rumunii i Słowacji. Poprzez stowarzyszone agencje PR sieć Eurocom ma również możliwość obsługi klientów zainteresowanych rynkami Stanów Zjednoczonych, Azji i Pacyfiku oraz Bliskiego Wschodu. Firmy zrzeszone w Eurocom PR Network oferują doradztwo strategiczne oraz pełen zakres usług public relations.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.