Landingi, polski martech tworzący landing pages oraz produkty do optymalizacji konwersji dla marketerów i agencji, integruje się z HubSpot. W ramach współpracy platform, klienci korzystający z Landingi i HubSpota mogą optymalizować pozyskiwanie leadów za pośrednictwem landing page, a także efektywnie nimi zarządzać.
Dzięki naszej integracji z HubSpot kontakty pozyskane przez landing page, trafiają do systemu, gdzie podlegają dalszej automatyzacji. Są przypisywane do odpowiednich list i uruchamiają zaplanowane procesy. Wszystko po to, aby mogły być jak najlepiej obsłużone przez system lub handlowca – mówi Błażej Abel, CEO Landingi.
HubSpot to narzędzie CRM w formie rozbudowanej platformy wspierającej zdobywanie nowych klientów i zarządzanie relacjami z nimi. Korzysta z niej ponad 113 tysięcy firm z całego świata, w tym giganci różnych branż, tacy jak BBC, Trello czy Suzuki. Landingi jako wiodący dostawca oprogramowania do budowania i publikowania landing page’y, które umożliwiają skuteczne i skalowalne generowanie leadów, stawia na synergię z najlepszymi narzędziami do obsługi relacji z klientem. Stąd uruchomienie integracji z HubSpotem, która pozwala na przesyłanie danych kontaktowych potencjalnych klientów (tzw. leady sprzedażowe) automatycznie, bezpiecznie i bezpośrednio do tego systemu CRM.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.