Kibice Mistrza Polski zrzeszeni w grupie Orange City Boys to kreatywni ludzie. Na co dzień dbają o fantastyczny wizerunek trybun. Tym razem postanowili wyjść ze swoją akcją poza stadion!
„Miedziana Krew” to inicjatywa mająca na celu oddawanie krwi dla najbardziej potrzebujących. Każdy chętny od 20 listopada do końca miesiąca będzie mógł nie tylko oddać krew, ale również wspomóc najuboższe rodziny poprzez ofiarowanie słodyczy i zabawek. Akcja tak bardzo spodobała się w Lubinie, że włączył się w nią nawet prezes mistrza Polski, Robert Pietryszyn, który również oddał krew.
„To świetna sprawa!” – mówi Arkadiusz Trzeciakiewicz, dyrektor ds. marketingu Zagłębia Lubin. „Nasi kibice są niezwykle pomysłowi, cały czas mnie czymś zaskakują. Taka akcja pomoże zebrać krew dla tych, którzy tego najbardziej potrzebują. Dzięki niej można uratować czyjeś życie. To szczególnie ważne, zwłaszcza w naszym regionie, który obfituje w wypadki. Pamiętajmy, że górnictwo to bardzo niebezpieczny zawód!”
Prezes Pietryszyn zwraca uwagę na zaangażowanie fanów. „Mają w sobie niesamowite pokłady energii zapału. Kiedy słyszy się o kibicach piłkarskich w Polsce, zwykle są to informacje negatywne. Nasi fani zaprzeczają kompletnie temu niekorzystnemu wizerunkowi. Są po prostu najlepsi!”
Uczestnikiem akcji może zostać każdy chętny, który ma ukończone 18 lat i przybędzie do szpitala w dniach od 20.11.07 r. (wtorek) do 30.11.07 r. (piątek) w godzinach od 7:00 – 10:00 (tylko w dni robocze).
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.