Agencja FFCreation rozpoczęła stałą współpracę z magazynem BRIEF. FFC zaprojektowała i wykonała dla Brief wirtualną redakcję w Second Life.
Brief chcąc w innowacyjny sposób komunikować się ze swoimi czytelnikami uruchomił swoją wirtualną siedzibę w Second Life. W najbliższym czasie zostanie uruchomione archiwum pisma dostępne w redakcji Brief’u w SL i wiele ciekawych materiałów ze świata marketingu i mediów. Brief chce w ten sposób grupować wokół siebie aktywną społeczność internetową, otwartą na nowe technologie.
FFCreation ma już spore osiągnięcia w prowadzeniu kampanii reklamowych z wykorzystaniem środowiska Second Life. Rozwija tam swoje autorskie kreacje, jak wirtualny salon FFC, czy stadion Eurofun2012 (www.eurofun2012.com).
Wirtualna siedziba BRIEF powstała tuż obok Stadionu. Biuro redakcji to nowoczesny, przeszklony budynek parterowy z dużą ilością światła. W środku można przechadzać się się po przestronnych korytarzach, jest recepcja, sala konferencyjna z telebimem i podestem na mównicę oraz gabinet redaktora naczelnego Grzegorza Kiszluka.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.