Firma Google ogłosiła dziś, że reklamy Google Mobile Ads będą dostępne także w Polsce. Tekstowe reklamy będą wyświetlane przez telefony komórkowe, w momencie gdy użytkownik wpisze termin wyszukiwania w internetowej przeglądarce telefonicznej.
Rikard Steiber, dyrektor Google ds. marketingu produktów na rynkach EMEA, powiedział: ”Urządzenia mobilne są coraz częściej wykorzystywane
do wyszukiwania informacji. Obecnie, na świecie jest w użyciu więcej urządzeń mobilnych, niż komputerów osobistych i telewizorów razem wziętych.”
Dzięki Google Mobile Ads reklamodawcy z Polski będą mogli rozszerzyć zasięg działań marketingowych w niedrogi i efektywny sposób. Jednocześnie użytkownicy otrzymają odpowiednio dobrane reklamy, na przykład przydatne podczas podróży. Pomoże im to znacznie skrócić czas wyszukiwania potrzebnych informacji bez konieczności dostępu do komputera.
Cechy:
• Reklamy Google Mobile Ads będą miały te same podstawowe cechy
co standardowe reklamy AdWords, choć limit znaków będzie mniejszy.
• Reklamy będą się pojawiać nad i pod wynikami wyszukiwania na ekranie telefonu.
• Reklamodawcy będą mogli odesłać użytkownika do swojej mobilnej witryny albo pozwolić mu na bezpośrednie wybranie numeru firmy.
• Reklamodawcy będą mogli bezpłatnie utworzyć mobilną stronę WWW
za pośrednictwem darmowego serwisu Google AdWords Business Pages.
• Reklamodawcy będą mogli określić harmonogram wyświetlania reklam
tak, aby użytkownicy widzieli je tylko podczas zwykłych godzin roboczych.
Możliwość tworzenia mobilnych reklam będzie udostępniona klientom korzystającym z usługi AdWords. Po zalogowaniu się na swoje konto uzyskają oni opcję wygenerowania „mobilnej reklamy tekstowej”
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.