Wprost organizuje nieustający konkurs na najlepsze strony internetowe. Co tydzień spośród nadsyłanych do nas zgłoszeń wybierać będziemy Złotą stronę tygodnia Wprost, co miesiąc Złotą stronę miesiąca Wprost; a raz na rok tę najlepszą w roku.
Sieć www to także chaos, w którym zginąć mogą najlepsze prezentacje, najciekawsze pomysły. Chcemy, by autorzy najlepszych witryn dali się wszystkim poznać szerzej. Dlatego proponujemy konkurs na Złote strony internetowe Wprost, mówi Bartłomiej Leśniewski, sekretarz redakcji Wprost Online.
Zgłoszenia strony do konkursu dokonać może każdy, nie tylko właściciel witryny czy domeny. Co tydzień kapituła konkursu, czyli dział Intermedia tygodnika Wprost, dokona wyboru strony tygodnia.
Stronę zaprezentujemy nie tylko w witrynie Wprost Online, ale i drukiem w tygodniku. Strona zyska też prawo do posługiwania się znakiem Złotej Strony Wprost.
Dla wielu witryn będzie to dobra forma promocji, przyciągnięcia uwagi tych, którzy jeszcze na nią nie zajrzeli, ocenia Krzysztof Król, szef działu Intermedia tygodnika Wprost.
Dodatkowo: zgłaszający stronę (niekoniecznie właściciel) otrzyma nagrodę rzeczową lub finansową.
Spośród Złotych stron tygodnia raz w miesiącu wybierać będziemy tytuł Złotą Stronę Miesiąca. Tym razem o wyborze nie będzie jednak decydować kapituła, a sms-owe głosowanie internautów. Raz w roku, w podobny sposób zorganizowany zostanie konkurs na Złotą Stronę Roku Wprost.
http://www.wprost.pl/zlotestrony
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.