3 grudnia 2007 do zespołu DougFaberFamily dołączyli Jakub Korolczuk i Ryszard Sroka – nowi dyrektorzy kreatywni. Od czerwca 2007 r. obaj pracowali jako deputy creative directors w agencji DDB. Wcześniej również razem tworzyli team kreatywny w Saatchi & Saatchi w Warszawie i w Londynie, pracując m.in. dla Toyoty, Procter&Gamble i Carlsberga.
– Bardzo się cieszę że Kuba i Rysiek dołączyli do zespołu DFF . Jestem pewna że wniosą dużo świeżej energii, i inspiracji dla całej Agencji. Będziemy intensywnie pracwac nad tym, aby realizować lepsze i większe projekty, które mają realny wpływ na naszych klientów. –powiedziała Anna Pańczyk, dyrektor generalny DFF.
Są jednym z najczęściej nagradzanych polskich teamów kreatywnych. Jakub Korolczuk jako copywriter i Ryszard Sroka jako art director zdobyli przeszło 40 nagród na festiwalach w Polsce i na świecie. Do ich najcenniejszych trofeów należą nagrody w takich konkursach jak Cannes, Epica, Eurobest, EFFIE, Art Directors Club of Europe.
Są autorami kampanii „Wolność słowa na Białorusi” dla Amnesty International, która zdobyła Grand Prix w konkursie Art Directors Club of Europe, Grand Prix konkursu EFFIE oraz brązowego lwa w Cannes.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.