EM Lab agencja Marketingu Doświadczeń, należąca do Grupy komunikacji marketingowej Mothership, planuje zadebiutować na rynku New Connect. Autoryzowanym doradcą przy wejściu spółki na alternatywny rynek obrotu będzie firma Dexus Partners.
– W perspektywie kilku najbliższych lat EM Lab chce uzyskać pozycję lidera i eksperta w dziedzinie marketingu doświadczeń. W celu bardziej kompleksowej obsługi Klientów EM Lab będzie rozwijał usługi, które są spójne i komplementarne z jego dotychczasową działalnością. New Connect został stworzony z myślą o młodych spółkach z dużym potencjałem wzrostu, a my idealnie pasujemy do tej kategorii – powiedział Julian Kozankiewicz, partner zarządzający EM Labu. Planowane przychody Spółki w 2007 r. wyniosą około 11,5 mln PLN, a zysk brutto 1,370 mln PLN. Planujemy utrzymać co najmniej 30 % dynamikę wzrostu w kolejnych latach. – dodał Kozankiewicz.
Olbrzymi wzrost zainteresowania marketerów usługami oferowanymi przez EM Lab, wsparty dynamicznym liderem i kreatywnym zespołem, zdecydował o wyborze tej ścieżki dalszego rozwoju dla spółki. Analizy rynkowe pokazują, że marketing doświadczeń jest trzecim najbardziej dynamicznie rosnącym rynkiem usług w obszarze komunikacji marketingowej w Stanach Zjednoczonych i w Europie Zachodniej (po Internecie i marketingu mobilnym) – mówi Tomasz Grzybowski, partner w Mothership.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.