Kampania „9.9 Dzień Super Zakupów” rozpoczyna wyjątkowy okres w roku dla Shopee i użytkowników platformy – to sztandarowy dla twórców platformy festiwal zakupów, zainaugurowany w 2016 roku w Azji Południowo-Wschodniej i na Tajwanie. Z tej okazji Shopee Polska zaprosiło do współpracy popularnego piosenkarza, Sławomira.
„9.9 Dzień Super Zakupów” to największa z dotychczasowych kampanii Shopee w Polsce. Główne role grają nie tylko promocje do 90%, gwarancja bezpiecznych zakupów i promocje na dostawę. Do zabawy w nowej odsłonie powraca gra „9.9 Shopee Shake”, również w nagrodami rzeczowymi. Wraz ze startem kampanii debiutuje pierwszy ambasador platformy w Polsce – Sławomir.
Pierwszy ambasador Shopee w Polsce
Kampania „9.9 Dzień Super Zakupów” rozpoczyna się 22 sierpnia, a wraz z nią w telewizji i na oficjalnych kanałach w social mediach będzie można zobaczyć i usłyszeć nową reklamę. Jej gwiazdą jest piosenkarz i aktor Sławomir.To właśnie jego największy hit „Miłość w Zakopanem”, posłużył za podkład muzyczny do reklamy.
Cieszę się, że mogę brać udział w pierwszej w Polsce kampanii „Shopee 9.9 Dzień Super Zakupów”. Sławomir kojarzy się rodakom z dobrą rozrywką i muzyką na najwyższym poziomie. Śledzę działalność Shopee, od kiedy platforma pojawiła się w Polsce. Jestem pod wrażeniem tego, jak przełamuje schematy, sprawiając, że zakupy online są dostępne i proste jak nigdy dotąd, jednocześnie zawierają w sobie wiele elementów zabawy. Zostając ambasadorem marki i otwierając własny sklep na Shopee, oferuję fanom łatwy i przyjemny dostęp do produktów, które zapraszają do świata Rock Polo. Dołączcie do mnie i bawmy się razem podczas kampanii 9.9 – powiedział gwiazdor.
Współpraca Shopee ze Sławomirem wykracza poza występ piosenkarza w reklamie oraz otwarcie na platformie oficjalnego sklepu z produktami z autorskiej linii Sławomira. Gwiazdor będzie pojawiać się również w aplikacji zakupowej serwisu oraz na oficjalnych kanałach platformy w mediach społecznościowych. Będzie tam pomagał użytkownikom odkrywać najlepsze oferty i najgorętsze produkty, Okazje Dnia, a także produkty rekomendowane przez niego samego.
Trzy tygodnie promocji
Kampania „9.9 Dzień Super Zakupów” startuje 22 sierpnia, a jej finał zaplanowany został na 9 września. Poniedziałki w czasie kampanii należą do Super Sprzedawców – w tym dniu w serwisie będzie można znaleźć kolekcje najwyżej ocenianych produktów, towary od Super Sprzedawców w Okazjach Dnia, a także zdobyć specjalne vouchery.
Podczas trwania kampanii użytkownicy mogą również tradycyjnie spodziewać się obniżek produktów nawet do 90% podczas Okazji Dnia we wtorki, Środowych Kumulacji Kuponów i Niesamowitych Niedziel. W akcjach promocyjnych również nie zabraknie ambasadora serwisu – 22 i 28 sierpnia oraz 4 i 9 września w Okazjach Dnia będzie można kupić w specjalnych cenach gadżety z autorskiej linii Sławomira.
Na czas kampanii powraca również gra „9.9 Shopee Shake”, tym razem w nowej odsłonie. Gracze będą mogli dołączyć do zabawy codziennie o 12 i 20, a w czwartki oraz w dniu finału kampanii zyskają jeszcze jedną, dodatkową szansę. Tym razem do wygrania są nie tylko Monety Shopee, a również nagrody rzeczowe.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.