Agencja FFCreation w ramach działań non-profit rozpoczęła współpracę z SOS Wioski Dziecięce – organizacją pożytku publicznego, noszącą pomoc osieroconym i opuszczonym dzieciom.
FFCreation przygotowała kampanię reklamową w nowych mediach poświęconą świątecznej akcji SOS Wioski Dziecięce, poprzez którą organizacja zamierza zebrać 1500 regularnych darczyńców wspierających fundację.
W ramach kampanii FFCreation stworzyła brandmate – interaktywną postać żyjącą na pulpicie komputera. Dzięki FFCreation narodziła się Amelka. Amelkę można pobrać ze strony: http://www.wioskisos.org/amelka.html.
Postać pojawia się codziennie na pulpicie osoby, która ja zainstalowała, w ciągu 7 dni zaprasza do różnych zabaw np. do budowy domu, gry w baloniki, a ostatniego dnia tygodnia rysuje obrazek,przedstawiający wioski dziecięce i prosi o wsparcie akcji. Agencji zależy na uświadomieniu użytkownikom konieczności stałych działań, a nie jednorazowej pomocy. Amelka jest symbolem dziecka w potrzebie. Regularny, prosty kontakt z brandmate na pulpicie udowadnia jak mało trzeba, aby pomóc dzieciom.
Także w wirtualnym świecie Second Life FFCreation stworzyła wirtualną Amelkę. Awatar przypomina brandmate. Amelka nawiązuje kontakty z polskimi użytkownikami gry, prosi ich o zabawę, o zaopiekowanie się nią i na koniec – o odwiedzenie dedykowanej strony internetowej.
Ponadto w ramach kampanii FFCreation stworzyła dedykowany serwis internetowy: http://www.wioskisos.org/ oraz standardowe kreacje reklamowe. Strona internetowa charakteryzuje się przejrzystym, minimalistycznym designem nawiązuje do kreacji agencji BBDO, zajmującej się kampanią offline. Kampania w Internecie i inne niestandardowe działania to całkowicie odrębny, autorski projekt FFC.
Pierwsza SOS Wioska Dziecięca została założona w Austrii w 1949 r. W Polsce Wioski SOS istnieją od 1984 roku. Obecnie prowadzone są 4 Wioski SOS, które opiekują się 440 dziećmi.
www.wioskisos.org/amelka.html
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.