Kilkuletnia współpraca Tetley Polska z OS3 multimedia zaowocowała współpracą agencji z centralą firmy. Agencja interaktywna przygotuje brytyjski serwis marki Tetley.
Współpraca z centralą firmy Tetley to kolejny sukces agencji OS3 multimedia na rynkach międzynarodowych. Nowa witryna dla konsumentów ma za zadanie odświeżenie wizerunku marki przez urozmaicenie jej formy i unowocześnienie strony.
– Kontrakt na realizację brytyjskiego serwisu naszej marki przez OS3 multimedia jest wynikiem owocnej, czteroletniej współpracy polskiego oddziału firmy Tetley. Postawiliśmy na wysoki, europejski poziom usług, świadczonych przez OS3 przy konkurencyjnych, wobec agencji zachodnich, cenach. Kilkuletnia współpraca jest najlepszym dowodem na to, że agencja świetnie rozumie specyfikę naszej marki. Jesteśmy spokojni, że spełnią nasze oczekiwania – powiedział Michał Cichocki z Tetley.
Firma OS3 multimedia stworzyła projekty skierowane do odbiorców z różnych krajów świata, m.in. dla marek: Tally Weijl, Sony, Rockowool, czy Tissot.
– Cieszymy się, że nasza praca z polskim oddziałem Tetley zaowocowała współpracą międzynarodową. Tym bardziej, że spośród szerokiego wachlarza potencjalnych wykonawców z całego świata, gdzie funkcjonują serwisy marki Tetley, centrala firmy postawiła akurat na nas. Wysokie wymagania klientów z Europy Zachodniej motywują nas do stałego rozwoju i świeżości pomysłów. Owocuje to także korzyścią dla naszych klientów w kraju, bowiem owe zachodnie standardy przenosimy na jakość obsługi w ogóle. – dodał Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
OS3 rozwija swoją działalność międzynarodową, kładąc główny nacisk na Stany Zjednoczone oraz kraje Europy Zachodniej.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.