Pierwsze w Polsce radio ekonomiczno – biznesowe uruchomiło emisję pełnego programu i rozpoczęło kampanię reklamową.
2 września Radio PiN 102FM uruchomiło nadawanie pełnego programu. Adresowany jest do ludzi interesujących się gospodarką, profesjonalistów, otwartych na świat i nowe trendy (nie tylko w gospodarce i biznesie).
Równocześnie ruszyła kampania promocyjna Radia PiN 102FM. W kampanii będzie przede wszystkim wykorzystany walor wyrazistości i wyjątkowości. Radio PiN jest rozgłośnią skierowaną do ściśle określonej grupy odbiorców. Promocja będzie służyła przede wszystkim budowaniu marki, stworzenia „produktu”, który ma charakter ekskluzywny i elitarny. „Nie jest naszą ambicją ściganie się w „słupkach” słuchalności w grupie +15. Naszym celem jest dotarcie do grupy docelowej. Każdy przedstawiciel naszej grupy reprezentuje siłę nabywczą/konsumencką wielokrotnie wyższą niż przeciętny słuchacz radia”- twierdzi dyrektor marketingu i sprzedaży Radia PiN – Wojciech Danowski.
Kampania obejmuje zarówno część ATL (prasa, outdoor, kino, Internet) jak i BTL oraz prowadzone już od początku czerwca działania PR.
Kampania prasowa rozpoczęta z początkiem tego miesiąca będzie miała swoją kulminację po 12 września (data oficjalnej imprezy inaugurującej start radia). Planowany czas kampanii – 6 tygodni.
12.09.2002 rozpocznie się internetowa część kampanii, z wykorzystaniem portalu Onet.pl oraz serwisów ekonomiczno-finansowych (Expander.pl, Bankier, Biznespolska, Gazeta, Infor, Puls Biznesu, Biznesnet.pl, Kopernik, e-prawnik), która będzie trwała również do końca miesiąca.
Zespół radia to doświadczeni dziennikarze ekonomiczni (pochodzący między innymi z pisma Prawo i Gospodarka, portalu Expander.pl) oraz doświadczeni radiowcy (wywodzący się min. z BBC, Radia Zet, RMF FM i Radia Kolor). Antena rozgłośni będzie otwarta dla dziennikarzy spoza redakcji (Karolina Korwin-Piotrowska, Michał Wójcik, Grzegorz Miecugow, Jerzy Bekker, Jerzy Iwaszkiewicz, Jacek Mączka-Olszewski, Marek Wilhelmi ) oraz dla znanych ekspertów i felietonistów (m.in. Janusz Głowacki, Filip Łobodziński, Tomasz Wróblewski, Alicja Resich-Modlińska).
Rozgłośnia ma swoich korespondentów w Londynie i Nowym Jorku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.