Stacja TVN promowała program „You can dance – Po prostu tańcz” zachęcając mieszkańców największych polskich miast do prezentowania swych tanecznych umiejętności na specjalnych parkietach. Kampanię zrealizował dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska.
W ruchliwych punktach sześciu największych aglomeracji umieszczono taneczne parkiety programu ”You can dance – Po prostu tańcz” stacji TVN. Specjalne Tablice wiszące nad nimi zachęcały przechodniów do tańczenia. Wszystkie występy były nagrywane, zaś najciekawsze z nich umieszczono na stronie www.youcandance.onet.pl lub emitowano w trakcie programu w telewizji. Przechodnie mieli więc nie tylko możliwość prezentowania swoich tanecznych umiejętności, lecz także zostania zauważonym i docenionym.
Kampania TVN oznaczała się wysoką interaktywnością komunikacji. Wyrażała się ona przede wszystkim w zaangażowaniu odbiorców w przekaz i ich aktywnym uczestnictwie w akcji, lecz nie tylko. Wykorzystanie najnowszych technologii pozwoliło na stworzenie ”żywych” billboardów reagujących na pojawienie się tancerzy w wyznaczonym polu włączeniem muzyki i kamery. Taka forma promocji doskonale ilustruje hasło kampanii będące zarazem nazwą reklamowanego programu – „Po prostu tańcz”. Nośnikiem komunikatu stali się prócz wspomnianych billboardów, sami tańczący oraz nagrania powstałe podczas ich występów.
„Kampania TVN stanowi doskonały przykład na to, iż akcja promocyjna nie musi oznaczać czystej agitacji” – mówi Marcin Niemierko, Sales Executive w ARBOmedia Polska. „Cross-mediowość, czyli połączenie wielu środków przekazu, jak outdoor, muzyka, taniec i filmy umieszczone w Internecie, umożliwia działanie na wyobraźnię odbiorców. Ich zaangażowanie emocjonalne skutkuje zapamiętaniem i pozytywnymi skojarzeniami z reklamowana marką, w tym przypadku z programem TVN. Kampania TVN to pełnowartościowa rozrywka zarówno dla osób występujących, jak i widzów – także tych w Internecie. Ponadto działania te zaplanowano w zgodzie z główną ideą przyświecającą wszystkim akcjom ARBOmedia – czyli wciąganiem odbiorcy przekazu reklamowego w interakcję. Wychodzimy poza klasyczny, jednostronny przekaz reklamowy i doprowadzamy do aktywnego współuczestnictwa” – dodaje Marcin Niemierko.
Taneczne parkiety TVN umiejscowiono w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Łodzi. Zleceniodawcą kampanii był dom mediowy Starcom.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.