Edrone – firma oferująca rozwiązania CRM, Marketing Automation i Voice Commerce oraz PrestaShop, jedna z najpopularniejszych platform e-commerce w Polsce, nawiązały współpracę. Użytkownicy edrone będą mogli zintegrować swoje konto z narzędziami PrestaShop.
W Polsce oprogramowanie PrestaShop wybrało już ok. 25 tysięcy przedsiębiorców prowadzących biznes online. Z zaplecza technologicznego firmy korzystają zarówno początkujący sprzedawcy, jak i duże sklepy oraz topowe, polskie biznesy e-commerce. Z kolei edrone obsługuje rocznie ponad 10 milionów zamówień w 25 krajach. edrone to system CRM z Marketing Automation i Voice Commerce, zaprojektowany specjalnie dla e-commerce.
– Partnerstwo z PrestaShop otwiera nowe możliwości dla e-commerce. Dzięki niemu właściciele e-biznesów mogą wejść na wyższy poziom w zarządzaniu swoim sklepem internetowym, zwiększać przychody i lojalność wśród klientów, a także wyróżniać się na rynku dzięki innowacjom takim jak technologia Voice Commerce – mówi Konrad Bujak, Head of Product z edrone.
Aby skorzystać z rozwiązań, wystarczy pobrać i zainstalować wtyczkę z Addons Marketplace PrestaShop. Dostępny jest 14-dniowy darmowy okres próbny, podczas którego można przetestować funkcje narzędzia. Integracja z edrone jest dostępna dla wszystkich sklepów PrestaShop (z wyłączeniem Rosji). Szczególnie popularna jest w krajach CEE (m.in Polska, Węgry i Rumunia) a także w Ameryce Południowej, na przykład w Brazylii.
– Współpraca z edrone to kolejny krok w realizowaniu naszej strategii budowania partnerstw z kluczowymi graczami w branży e-commerce. Naszą misją jest dostarczanie polskim biznesom najwyższej jakości usług, a sojusz z czołowym dostawcą rozwiązań z zakresu Marketing Automation tylko to potwierdza – komentuje Mateusz Osiecki, Country Manager PrestaShop Poland.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.