Chwilę po zakończeniu 11.11 Mega Wyprzedaży Shopee rozpoczyna kolejną kampanię, której finałem będą obniżki cen na Black Friday i Cyber Monday. Promocje obejmą popularne wśród użytkowników produkty z kategorii: elektroniki, mody, a także artykuły FMCG, które w ostatnim czasie cieszyły się dużym zainteresowaniem dzięki Koszykowi Antyinflacyjnemu. Podczas odbywającego się właśnie Mundialu Shopee będzie świętować razem z kibicami, którzy dzięki grze Shopee Goool! będa mieli szansę codziennie wygrać telewizor.
Sukces kampanii 11.11 Mega Wyprzedaż
W minionych miesiącach Shopee wprowadziło wiele inicjatyw oraz kampanii, których celem było wspieranie Polaków w oszczędzaniu w obliczu stale rosnącej inflacji – wśród nich działający od dwóch miesięcy Koszyk Antyinflacyjny z podstawowymi, codziennymi produktami z Gwarancją Najniższej Ceny, a także kolekcja Opał dla Twojego domu, w której użytkownicy mogą kupić produkty opałowe, wykorzystując dofinansowanie rządowe. Zaledwie kilka dni temu na Shopee odbył się także finał kampanii 11.11 Mega Wyprzedaż. Tylko w ciągu jednego dnia liczba sprzedanych produktów na platformie wzrosła ponad 4,5 razy w porównaniu do pozostałych dni i zaoszczędzili łącznie ponad 7,5 mln zł.
Tańsze przesyłki przed świętami
Tuż przed wyprzedażami z okazji Black Friday i Cyber Monday, platforma wprowadza zmiany w polityce dotyczącej darmowej dostawy. Od 23 listopada minimalna wartość zamówienia, gwarantująca darmową dostawę, zostaje obniżona o 25% – z 39 zł do 29 zł. Obniżka obejmuje kanały dostawy, takie jak InPost Ekonomiczny, ORLEN Paczka oraz przesyłka polecona Poczty Polskiej.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.