Dziś w sprzedaży razem z tygodnikiem Newsweek Polska ukaże się kolejna książka z serii POD LUPĄ NEWSWEEKA zatytułowana „W IMIĘ OJCA. Fenomen Tadeusza Rydzyka”.
Książka jest próbą odpowiedzi na pytanie, kim jest człowiek, przed którym drżą wielcy tego świata – genialnym i bezkompromisowym kapłanem, czy tylko politycznym propagandystą, zręcznie sterującym informacją? Skąd opinia, że to on powołuje do życia koalicje, by za chwilę grzebać kariery polityków. I dlaczego o jego przychylność zabiegają przedstawiciele największych partii w kraju.
Autorami książki o życiu redemptorysty z Torunia są dziennikarze Tomasz Potkaj oraz Konrad Piskała.
Seria książek Newsweeka, będących dodatkiem do części nakładu tygodnika, prezentuje tematy i sprawy publiczne, które wymagają szerszej dziennikarskiej analizy, niż jest to możliwe na łamach tygodnika. "W IMIĘ OJCA. Fenomen Tadeusza Rydzyka" jest już szóstą książką z serii POD LUPĄ NEWSWEEKA. Ostatnio ukazała się pozycja traktująca o polskim sporcie – zatytułowana "Leo zawodowiec. Jak Beenhakker odmienił Polaków". Tę i poprzednie książki można kupić przez stronę internetową www.newsweek.pl/podlupa.
Książka wraz z Newsweekiem ukaże się w nakładzie 40 tys. egzemplarzy w cenie 7,99 zł. Będzie wsparta kampanią promocyjną w RMF FM, Radio ZET, programach I i III Polskiego Radia oraz w stacjach lokalnych, a także w tytułach własnych Axel Springer Polska.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.