Agencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) zaprojektowała dla marki OLAY (P&G) narzędzie pozwalające na bezpośredni dialog z konsumentem. „Wirtualna konsultantka Olay” to sposób na indywidualne spotkanie ze specjalistą kosmetologiem w warunkach domowych.
Od września dla członkiń Klubu OLAY dostępne są konsultacje online umożliwiające dobór kosmetyków dostosowanych do wieku, potrzeb skóry i własnych upodobań. Koncepcja konsultacji opiera się na interaktywnym filmie, w którym porad kosmetycznych udziela główny konsultant marki, kosmetolog Aleksandra Artiuch. Kobiety zainteresowane ofertą OLAY odpowiadają na pytania eksperta, co wpływa na finalną rekomendację zestawu kosmetyków.
Z konsultacji online korzysta ponad 2 000 kobiet miesięcznie (Gemius Traffic), co dowodzi jak ważny obecnie dla marek jest dialog z konsumentami. Strategia komunikacji marketingowej OLAY zakłada szczegółową analizę potrzeb odbiorców na bazie indywidualnych rozmów i w zależności od wyników, dobieranie odpowiednich produktów.
Inicjatywa HYPERmedia spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem. Konsultantki OLAY podkreślają, że dla klientek ważny jest kontakt ze specjalistą, do którego mają zaufanie.
HYPERmedia, członek globalnej sieci interaktywnej ISOBAR, współpracuje z Procter&Gamble od 2003 roku.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.