Gas Station Simulator – bestsellerowa gra od DRAGO entertainment, zadebiutowała na urządzeniach z systemem macOS na platformie Steam. Krakowska spółka pełni przy projekcie zarówno rolę producenta, jak i wydawcy. W październiku ubiegłego roku tytuł trafił w ręce fanów gier konsolowych, a dywersyfikacja kanałów sprzedażowych pozytywnie wpływa na monetyzację tytułu. Dzięki intensywnemu i konsekwentnemu rozwijaniu gry sprzedaż przekroczyła 1 mln egzemplarzy.
– Cieszę się, że udaje nam się konsekwentnie realizować strategię opartą na tworzeniu autorskich produkcji przy równoległym rozwijaniu własnego działu wydawniczego. Właśnie uruchomiliśmy sprzedaż gry Gas Station Simulator, kompatybilną ze sprzętem Apple’a na platformie Steam. Wartym podkreślenia jest, że jest to pierwszy port, który został stworzony przez nas. To natywna wersja na macOS, która działa przy systemach opartych na procesorach Intel i M1.– mówi Joanna Tynor, prezes zarządu DRAGO entertainment. – Liczę, że najnowsza odsłona projektu wpłynie na dalsze wzrosty przychodów ze sprzedaży naszej flagowej produkcji. Jesteśmy dobrej myśli, ponieważ gry dedykowane urządzeniom Apple’a niezmiennie cieszą się dużą popularnością ze względu na dobrą wydajność i najlepszą grafikę, co wpływa na komfort rozgrywki – dodaje.
Mechanika Gas Station Simulator obejmuje rozbudowę i odnawianie zniszczonej stacji benzynowej, którą twórcy gry zlokalizowali wzdłuż drogi Route 66 w USA. Globalna premiera gry w sklepie Steam odbyła się 15 września 2021 roku. Budżet produkcyjny zwrócił się jej twórcom zaledwie w 90 minut od premiery. W pierwszej dobie od rozpoczęcia sprzedaży, projekt uplasował się na 1. pozycji na Global Top Sellers oraz na 1. miejscu w zestawieniu New and Trending i Top Sellers. Zainteresowanie symulatorem rozbudowy amerykańskiego biznesu nie słabnie. Na ponad 16 300 recenzji na Steam, 86 proc. ocen jest pozytywnych.
Założeniem Spółki jest ciągły rozwój projektu, zarówno o płatny, jak i bezpłatny content. Niedawno Studio wprowadziło nowy update Gas Station Simulator – hit otrzymał m.in. świąteczne akcenty, co pozytywnie wpłynęło na aktywność graczy.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.