Wdrożenie usługi umożliwiło zasilenie telefonu operatora przez Internet. Play jest już czwartym operatorem, którego konto można zasilać bezpośrednio z bankowości elektronicznej banku.
Zarówno stopień nasycenia rynku telefonami komórkowymi, jak i ogromne zainteresowanie usługami bankowości elektronicznej są czynnikami skłaniającymi operatorów do dywersyfikacji kanałów dystrybucji usług doładowania.
Dodatkowo Play przygotował promocję dla wszystkich doładowujących telefon do dnia 15 grudnia 2007 roku włącznie. Każda transakcja na kwotę powyżej 40 PLN, premiowana jest dodatkowym 25 procentowym bonusem, liczonym od wartości dokonanego zasilenia.
Proces przeprowadzenia transakcji przebiega w tradycyjny sposób. Po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej banku na stronie www.pekao24.pl należy z górnego menu wybrać zakładkę <Doładowanie telefonu>, która otwiera ekran ze szczegółami doładowania. Kolejne kroki podpowiadane są przez intuicyjny interfejs.
Wdrożenie zostało zrealizowane przez Blue Media, która obsługuje również system od strony technicznej.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.