Wirtualna Polska rozszerza możliwości platformy WP Ads. Spółka kupiła system Samito, dostarczający sklepom internetowym rozwiązania automatyzacji marketingu. Po transakcji do zespołu WP dołączy kilkunastu ekspertów, posiadających know-how
w zakresie optymalizacji działań e-commerce.
Platforma Samito uzupełnia portfolio produktów reklamowych Grupy WP. Dzięki tej inwestycji poszerzają się przede wszystkim możliwości marketingowe oferowane sklepom internetowym. Klienci platformy WP Ads otrzymają dodatkowe funkcjonalności związane z automatyczną optymalizacją i zwiększeniem konwersji na stronach sklepów internetowych. Obecni klienci Samito mogą z kolei liczyć na wyższą sprzedaż generowaną poprzez WP Ads, m.in. dzięki łatwemu dostępowi do produktów reklamowych rozliczanych za faktycznie zrealizowaną sprzedaż.
– Nasi partnerzy w branży e-commerce zyskają możliwość skuteczniejszego domykania transakcji na stronach sklepów, a także zwiększenia retencji klientów. Rozwiązanie, w które zainwestowaliśmy, ma szczególne znaczenie w nadchodzącym tzw. świecie cookieless, gdzie informacji o użytkownikach będzie dużo mniej niż dotychczas. Cieszy nas bardzo, że jednocześnie do WP dołączają eksperci, którzy od lat z sukcesami wspierają sklepy internetowe korzystające z rozwiązań Samito – mówi Adam Rogaliński, wiceprezes Wirtualnej Polski Holding S.A.
Formalny zakup platformy Samito od dotychczasowego właściciela został sfinalizowany 8 maja 2023 roku. Spółki nie ujawniają kwoty transakcji.
Samito to platforma marketing automation, oferująca szereg rozwiązań implementowanych na stronach klienta, w szczególności silnik rekomendacyjny, odzyskiwanie porzuconych koszyków oraz e-mail marketing. Dostęp do rozwiązania oferowany jest w modelu subskrypcyjnym.
WP Ads to narzędzie do samodzielnego zarządzania kampaniami reklamowymi na powierzchniach WP i u innych wydawców zrzeszonych w sieci WPartner. Wyróżnikiem WP Ads jest możliwość rozliczenia w modelu ROAS (Return On Ad Spend). Ponadto platforma oferuje wiele produktów reklamowych takich jak mailingi, kampanie banerowe i natywne w rozliczeniu za kliknięcie.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.