Świąteczna kampania reklamowa jest kolejną odsłoną ogólnopolskiej kampanii db kredyt na zlecenie Deutsche Bank PBC SA. Jej celem jest zbudowanie świadomości marki db kredyt, jako marki specjalizującej się w udzielaniu korzystnych kredytów konsumpcyjnych.
Myśl przewodnia kampanii to – Kredyt świąteczny z niską ratą i prezentem. Zaplanuj święta tak jak sobie wymarzyłeś. Koncept kreatywny spotu telewizyjnego (główne medium kampanii) przedstawia szczęśliwą rodzinę świętującą wigilijny wieczór z mnóstwem upominków. A wszystko to za sprawą db kredyt i korzystnej świątecznej oferty banku.
„Ten klarowny koncept kreatywny skierowany do odbiorców z segmentu mainstream i lowermainstream to kolejna cegiełka w budowie wizerunku db kredyt, jako przyjaznego doradcy, specjalizującego się w kredytowaniu bieżących potrzeb” – komentuje Magdalena Tuczyńska, szefowa AdWorks.
Kampania obejmuje TV (m.in.: TVP1,TVP2, TVP3, TVN oraz Polsat), prasę (m.in.: dzienniki ogólnopolskie, TV guidy i poradniki kobiece) oraz materiały POS w placówkach db kredyt.Media zaplanował i kupił dom mediowy Macroscope OMD.
Kampania potrwa do 19 grudnia.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.