Mokka, fintech specjalizujący się w płatnościach odroczonych i ratalnych, nawiązał współpracę z platformą Shoper. Dzięki udostępnieniu aplikacji Mokka w Shoper App Store kilkadziesiąt tysięcy sklepów internetowych działających na platformie Shoper będzie mogło w 3 prostych krokach udostępnić płatności odroczone oraz ratalne Mokka swoim klientom.
Udostępnienie płatności Mokka w sklepie internetowym działającym na platformie Shoper odbywa się w 3 prostych krokach. Wystarczy, że sprzedawca zainstaluje wtyczkę Mokka dostępną w Shoper App Store, zarejestruje się w Mokka i zawrze umowę, a następnie aktywuje usługę.
– Mokka to już kolejne narzędzie do obsługi płatności ratalnych i odroczonych w sklepach internetowych dostępne w App Store Shoper. Stale staramy się poszerzać portfolio usług dla naszych klientów w taki sposób, aby mogli wygodnie i bezpiecznie uruchomić rozwiązania, których oczekują kupujący – mówi Łukasz Piechowiak, Head of Financial Services w Shoper. – Usługi BNPL to skuteczne narzędzie sprzedażowe, które nierzadko ma pozytywny wpływ na zwiększanie sprzedaży. Wierzymy, że rozwiązanie udostępnione przez Mokka pomoże e-przedsiębiorcom działającym na Shoper w rozwoju ich działalności i osiąganiu lepszych wyników sprzedażowych – dodaje Łukasz Piechowiak.
– Wdrożenie usług Mokka przez platformę Shoper to ważny etap w rozwoju naszej firmy w Polsce. Wierzymy, że współpraca ta pozwoli nam z jednej strony dotrzeć do szerokiej grupy nowych partnerów, a z drugiej budować świadomość BNPL jako wygodnej i bezpiecznej metody płatności. – mówi Daniel Malinowski, zarządzający w Mokka w Polsce. – Wdrożenie usług płatności odroczonych przynosi korzyści zarówno sklepom, jak i klientom. Oferowanie płatności na raty zwiększa konwersję sprzedaży, wartość koszyka oraz lojalność klienta. Usługi BNPL zmieniają też doświadczenia klientów, którzy dzięki nim mogą korzystać z szybko dostępnych i elastycznych form finansowania zakupów – dodaje Daniel Malinowski.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.