Ruszył właśnie nowy serwis internetowy TIC TAC SUPERSTAR zbudowany na zlecenie znanego producenta słodyczy Ferrero Sp. z o.o. Autorem kreacji serwisu i producentem jest Polska Platforma Internetowa – agencja interaktywna z Krakowa.
Serwis ma charakter promocyjny i jest ściśle zintegrowany z trwającą w mediach elektronicznych ogólnopolską kampanią reklamową, dotyczącą konkursu dla konsumentów, w którym główną nagrodą są wycieczki do Hollywood.
Użytkownik serwisu może zapoznać się ze szczegółowymi zasadami promocji, produktami marki Tic Tac oraz nagrodami, jakie są do wygrania.
– Serwis Tic Tac jest kolejnym produktem naszej agencji dla marki z segmentu FMCG – mówi Marek Wolski, dyrektor strategiczny Polskiej Platformy Internetowej. – Wcześniejsze produkcje dla tej branży charakteryzowały się bardziej całościowym podejściem, stworzeniem pełnej strategii obecności firmy w Internecie, wykreowaniem serwisu korporacyjnego, serwisów produktowych i zalążków
e-commerce lub programu lojalnościowego. W przypadku produkcji dla Ferrero mieliśmy okazję wykazać się przy projektowaniu serwisu dotyczącego promocji ściśle określonej w czasie.
Grupę docelową serwisu stanowią głównie dzieci i młodzież, stąd warstwa graficzna utrzymana jest w żywych kolorach. Kreację uzupełnia spora liczba animacji. Serwis został wykonany w technologii Macromedia Flash.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.