Fundacja Świętego Mikołaja zebrała już 395.060 zł na Fundusz Edukacyjny stworzony z myślą o wychowankach rodzinnych domów dziecka. Do końca tegorocznej edycji ogólnopolskiej kampanii promocyjnej Grunt to rodzina, pozostały trzy dni.
Akcja Fundacji Świętego Mikołaja ma za zadanie propagowanie idei rodzinnych domów dziecka i przełamywanie stereotypów oraz barier utrudniających powstawanie nowych placówek tego typu. W ramach kampanii prowadzona jest również zbiórka pieniędzy na Fundusz Edukacyjny pozwalający dzieciom z rodzinnych domów dziecka nadrobić zaległości edukacyjne. Pieniądze – w postaci dotacji – przeznaczane są na realizację konkretnych przedsięwzięć edukacyjnych, między innymi: prowadzenie szkoleń, seminariów, kursów dla opiekunów, organizację zajęć wyrównawczych czy językowych dla wychowanków rodzinnych domów dziecka.
Dzięki dobrowolnym wpłatom, w ciągu trzech lat 921 dzieci i 242 opiekunów otrzymało od Fundacji Świętego Mikołaja dopłaty do zajęć wyrównawczych, nauki języków obcych, kursów szybkiego czytania, technik uczenia się oraz szkoleń. Podczas poprzednich kampanii Fundacja zebrała w sumie ponad 634 tys. złotych.
„Dzieci, które przychodzą do rodzinnych domów dziecka z innych placówek bądź swoich rodzin, mają ogromne problemy z nauką. Dlatego Fundacja wspiera wychowanków rodzinnych domów dziecka finansując im kursy językowe, szkolenia czy korepetycje. Wierzymy, że środki jakie zbierzemy po raz kolejny w tym roku na rzecz Funduszu Edukacyjnego, pozwolą nam spełnić marzenia jeszcze większej liczby dzieci niż dotychczas. Wszystkim darczyńcom w imieniu wychowanków rodzinnych domów dziecka serdecznie dziękujemy” – mówi Michał Rżysko, koordynator projektu Grunt to rodzina.
Rodzinnym domom dziecka można pomóc wysyłając sms o treści POMOC pod numer: 7585 lub wpłacając pieniądze na Fundusz Edukacyjny.
Numer konta Funduszu: 37 2130 0004 2001 0299 9993 0002
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.