Przygotowująca się do debiutu giełdowego spółka Agito S.A., właściciel sklepu internetowego z elektroniką użytkową, złożyła w dniu 27 grudnia 2007 r. prospekt emisyjny do Komisji Nadzoru Finansowego.
Debiut giełdowy Agito, planowany jest na pierwsze półrocze 2008 r. Pozyskane środki mają ułatwić Spółce dalszy dynamiczny rozwój m.in. poprzez rozbudowę infrastruktury logistycznej i informatycznej, dzięki czemu będzie ona w stanie obsługiwać nawet sto tysięcy zamówień miesięcznie.
Spółka planuje także intensywne działania marketingowe w celu umocnienia marki Agito.pl, jako największego sklepu internetowego z elektroniką użytkową na polskim rynku. Oferującym akcje jest dom maklerski Secus Asset Management SA.
Agito.pl to internetowy hipermarket elektroniczny założony w 2002 roku. W ofercie sklepu znajduje się: sprzęt RTV-AGD, komputery i akcesoria, oprogramowanie, telefony GSM, sprzęt fotograficzny. W 2007 roku otrzymał tytuł „Mistrza Handlu i Usług MasterCard 2007” oraz „Sklepu Internetowego Roku 2007” w rankingu WebstarFestival. Agito.pl został także uhonorowany tytułem Gazeli Biznesu, zajmując 16. pozycję w tegorocznym wydaniu rankingu dziennika „Puls Biznesu”. Obroty Agito.pl w 2007 r. osiągnęły wartość ok. 120 mln złotych.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.