Pozyskiwanie osobowości show businessu do budowy wizerunku marki jest sprawdzonym i skutecznym elementem strategii promocyjnej Radia ZET. Oryginalne i zwracające uwagę kampanie reklamowe z największymi, najbardziej lubianymi gwiazdami polskiej i światowej sceny muzycznej, mają budować świadomość marki Radia ZET jako brandu znakomitego jakościowo, ale i bliskiego słuchaczowi.
W kolejnej odsłonie kampanii SIŁA MUZYKI! Radio ZET promują: Melanie C, Kasia Cerekwicka, Celine Dion, Robert Gawliński, Enrique Iglesias, The Last Goodnight, Maroon 5, Kylie Minoque, Monrose, September, Justyna Steczkowska, Rod Stewart, Sugababes i Łukasz Zagrobelny.
Kampania Radio ZET SIŁA MUZYKI! pojawi się 5 stycznia 2008 roku
w telewizjach: TVP, TVP Info, Polsat, TV4, TVN, TVN7, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, a następnie w wybranych tytułach prasowych.
Za kreację kampanii odpowiadają Janusz Mazurczak i Andrzej Bimer z agencji BUM. Spoty telewizyjne wyreżyserował Kuba Łubniewski. Media zaplanowała agencja ZenithOpimedia.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.