Wyszukiwarka Ask.com uruchomiła w czwartek usługę, która pozwala użytkownikom zaawansowanych telefonów komórkowych otrzymać pomoc w dotarciu do dowolnego miejsca – podał news.com.
Ask.com to jeden z konkurentów Google. Serwis działa od 1996 roku. Internauci mogą zadawać w nim pytania, posługując się nie tylko słowami kluczowymi, ale także zwykłym, codziennym językiem angielskim.
Od czwartku dostępna jest nowa funkcja „Click to Speak”. Działa w telefonach komórkowych i oparta jest o sterowanie głosem. Należy wypowiedzieć do aparatu nazwę miejsca docelowego, a program automatycznie lokację znajdzie.
Użytkownikowi zostanie przesłany SMS, w którym będzie link do strony zawierającej wskazówki dla pieszych lub zmotoryzowanych. Wystarczy wejść do Ask.com i przeczytać opis.
System wykorzystuje technologię firmy Dial Directions, dostawcy usług sterowanych głosem. Ask.com Mobile działa na każdej przeglądarce mobilnej, nie wymaga pobierania z sieci żadnej aplikacji. Korzystanie z serwisu jest darmowe, choć nadal obowiązują opłaty narzucane przez operatora za transfer danych.
Źródło: news.com
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.