IdoSell i AtomStore to platformy sklepowe, które włączyły InPost Pay, usługę, która łączy płatność i dostawę w jednym przycisku.
InPost rozszerzył współpracę z platformami usług dla e-commerce należącymi do Grupy IAI – IdoSell oraz AtomStore. W AtomStore, InPost Pay jest dostępny już od listopada 2023, a na IdoSell pojawił się w grudniu 2023.
InPost Pay ma zwiększać konwersję
Nasza współpraca ma na celu ułatwienie procesu zakupowego dla branży e-commerce, a więc przede wszystkim zwiększenie konwersji i zminimalizowanie liczby porzuconych koszyków – powiedział Szymon Wałach, VP ds. Digital i Strategii InPost.
IdoSell skupia się na dostarczaniu profesjonalnych rozwiązań dla e-commerce, szczególnie takich, które podnoszą efektywność sprzedażową naszych merchantów. Dlatego stale wdrażamy coraz bardziej zaawansowane rozwiązania checkout. Cieszymy się, że do wachlarza naszych usług mogliśmy dołączyć InPost Pay. Wprowadzenie tej usługi to istotny element naszych działań w kierunku optymalizacji konwersji dla sprzedawców i ułatwienia ścieżki zakupowej dla konsumentów – dodał Michał Tykarski, wiceprezes Grupy IAI, która odpowiada za rozwój IdoSell.
Dzięki nowej usłudze InPost, klienci mogą znacząco skrócić proces zakupowy, a to wpływa na większy współczynnik konwersji oraz znacząco obniża liczbę porzuconych koszyków. Ponadto, wprowadzenie rozwiązania to ułatwienie dla ponad 11 mln użytkowników aplikacji InPost Mobile.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: gorący kwiecień w polskim e-commerceAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.