Firma Bosch rozpoczęła już promocję swojego produktu dla Euro 2012. U jej boku stoi Agencja Reklamowa Avayo.
Większość myśli o Euro 2012 jako o wspaniałym widowisku, na które warto udać się całą rodziną. Dotychczas trudno jednak było zagwarantować bezpieczeństwo najbliższym, gdy uczestniczący w imprezie „pseudokibice” wymykali się spod kontroli.
Firma Bosch wraz z Avayo już teraz wychodzą naprzeciw naszym obawom. Kampania informacyjna Systemu Ochrony Stadionów „Bezpieczny Stadion” ukazuje spójne rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa oraz komunikacji na stadionach, których skuteczność została wielokrotnie potwierdzona. Bosch jest światowym dostawcą innowacyjnych technologii wspartych najwyższą jakością serwisu i obsługi klienta.
Bosch powierzył Agencji Reklamowej Avayo zadanie stworzenia identyfikacji wizualnej produktu – od logotypu i prospektu po stronę www, banery i ulotki. Dzięki tym materiałom firmy i instytucje zarządzające obiektami sportowymi będą mogły zapoznać się z produktami zapewniającymi bezpieczeństwo.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.