Mio Technology Corporation ogłosiło połączenie marek Navman oraz Mio. Obie firmy należą obecnie do MiTAC International Corporation.
“Połączenie marek Mio oraz Navman, dwóch komplementarnych organizacji, wynika ze wspólnej pasji oraz woli obu firm, żeby dostarczać użytkownikom najlepsze możliwe rozwiązania do nawigacji” powiedział Samuel Wang, Prezes Mio Technology Corporation. “Mio Technology gwarantuje wysokiej jakości sprzęt, Navman natomiast jest ekspertem w dziedzinie oprogramowania i zasobów. Efektem połączenia obu firm będzie powstawanie unikalnych oraz innowacyjnych produktów i usług.”
Poza fuzją, marka Navman nadal będzie obecna na wybranych rynkach, włączając Wielką Brytanię, Hiszpanię, Australię oraz Nową Zelandię. Produkty zarówno Mio Technology jak i Navman będą prezentowane na Consumer Electronics Show 2008 w Las Vegas (7-10 stycznia) na stoisku Mio (LVCC South Hall 4, Stoisko 35344).
Na stoisku Mio prezentowana będzie odświeżona identyfikacja wizualna, opracowana z myślą o odzwierciedleniu połączenia marek Mio Technology oraz Navman.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.