Telekomunikacja Polska uruchomiła serwis poświęcony noworocznym postanowieniom: www.postanowienia2008.pl. To miejsce, w którym na wirtualnym drzewku szczęścia każdy może zawiesić karteczkę ze swoim przyrzeczeniem. Pomysłodawcą i wykonawcą witryny jest agencja interaktywna Adv.pl S.A.
Strona powstała przy współpracy ze specjalistami z serwisu www.instytut-perswazji.pl, a jej głównym celem było przekazanie internautom wiedzy z zakresu technik motywacyjnych.
Każdy z internautów może dodawać swoje postanowienia, przeglądać wpisy pozostałych internautów oraz komentować zapisane przez nich treści. Po dodaniu swojego postanowienia każdy z użytkowników witryny może skorzystać ze szkolenia video poświęconego tajnikom precyzyjnego definiowania celów oraz ze szkolenia audio poświęconego technikom ich osiągania. Oprócz multimedialnych materiałów edukacyjnych, każdy internauta dostaje do dyspozycji specjalną aplikację, która pozwoli mu planować stojące przed nim zadania.
Serwis wsparty jest kampanią reklamową emitowaną m.in. na onet.pl, wp.pl, gazeta.pl i w komunikatorze Gadu-Gadu.
W trzy tygodnie od uruchomienia serwisu zarejestrowano prawie pięć tysięcy noworocznych postanowień.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.