Yahoo wprowadziło nową funkcję do swojego Media Playera. Od teraz każdy twórca strony WWW może przy pomocy kodu JavaScript umieścić w serwisie przycisk „play”, który uruchomi aplikację i odtworzy wskazany w linku plik – podał news.com.
Dotychczas funkcja ta działała tylko w ramach serwisu Yahoo Music i dotyczyła wyłącznie plików hostowanych w ramach tej witryny. W nowej wersji Yahoo Media Player obchodzi to ograniczenie – kod da się wkleić na dowolnej stronie, a link może prowadzić do jakiegokolwiek utworu. Reakcja zawsze jest ta sama – program uruchomi się i rozpocznie odtwarzanie danego pliku.
To nie jedyna nowa usługa od Yahoo. Druga pojawiła się w serwisie Yahoo Travel. Chodzi o mechanizm wyszukujący FareChase, zakupiony przez Yahoo cztery lata temu, ale dotychczas pełniący jedynie funkcję uzupełniającą. Teraz FareChase jest domyślnym silnikiem. Dotychczasowy – Travelocity – został nazwany „classic search”. Nadal działa w tle – napisał TechCrunch.
Celem Yahoo jest utrzymanie pozycji lidera wśród turystycznych porównywarek cenowych i definitywne pokonanie najgroźniejszego rywala – serwisu Kayak (który niedawno przejął za 200 mln USD witrynę Sidestep). Dzięki FareChase Yahoo ma w swojej bazie więcej ofert wakacyjnych niż konkurent. Można więc spodziewać się zwiększenia przewagi Yahoo Travel nad Kayakiem (7.3 mln do 6.3 mln unikalnych użytkowników za grudzień według comScore).
Źródło: ArsTechnica/TechCrunch
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.