Europejska centrala firmy Procter & Gamble zaprosiła agencję interaktywną Opcom Grupa Eskadra do współudziału w opracowaniu globalnej komunikacji reklamowej marki Tom Tailor – nie tylko w zakresie działań interaktywnych.
W listopadzie 2007 w Genewie odbyły się dwudniowe warsztaty, w których uczestniczyli przedstawiciele P&G, agencja Grey Dorland z Berlina oraz Opcom Grupa Eskadra. “Genewska centrala Procter & Gamble traktuje agencje interaktywne bardzo poważnie – zapraszane są one do burzy mózgów wraz z agencją prowadzącą markę już na pierwszym etapie tworzenia kampanii reklamowej. W ten sposób powstają rozwiązania absolutnie holistyczne, a internet nie jest traktowany jako przysłowiowe piąte koło u wozu, lecz jako bardzo istotny element marketing mixu.” – tłumaczy Dawid Szczepaniak reprezentujący Opcom w Genewie. “Bardzo brakuje nam takiego podejścia wśród polskich marketerów.”
Spośród pomysłów wygenerowanych podczas warsztatów PG wybrało do realizacji jedną z koncepcji agencji Opcom Grupa Eskadra, a następnie przekazało ją do rozwinięcia i egzekucji agencji Grey. Egzekucja części interaktywnej pozostaje po stronie Opcom. Kampania autorstwa Grey i Opcom latem tego roku rozpocznie się od rynku niemieckiego.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.