W styczniu 2008 do zespołu MEC Interaction dołączyły dwie nowe osoby: Michał Bogusław i Paweł Brzozowski. Poprzednio obaj pracowali w firmie Sabela Media Polska, zajmującej się świadczeniem usług adservingowych.
Michał Bogusław to nowy Traffic Manager, zaś Paweł Brzozowski – Senior Online Traffic. W MEC Interaction będą odpowiadać za całościowy proces związany z obsługą techniczną kampanii internetowych czyli za sprawdzanie materiałów, definiowanie kampanii, monitoring i raportowanie.
Paweł Brzozowski swoje pierwsze kroki stawiał jako Traffic Manager w wydawnictwie IDG, gdzie zdobył niezbędne doświadczenie które przez ostatni rok wykorzystywał przy realizacji zadań w sieci reklamowej Ad.Net. Michał Bogusław również zaczynał w firmie IDG. Następnie w październiku 2006 przeszedł do Sabela Media Polska na stanowisko Traffic Mangera od września 2007 roku wpierał również merytorycznie dział techniczny Ad.Net na stanowisku kierownika działu traffic.
Obaj panowie objęli nowo utworzone stanowiska w MEC Interaction. Decyzja ta podyktowana jest przede wszystkim dążeniem Mediaedge:cia do oferowania klientom kompleksowej obsługi w obszarze marketingu interaktywnego. Tym samym dom mediowy Mediaedge:cia pragnie zapewnić swoim klientom profesjonalne wsparcie w zakresie przygotowywania materiałów reklamowych i pomocy w implementowaniu skryptów umożliwiających precyzyjny pomiar prowadzonych działań.
MEC Interaction to specjalistyczny dział Mediaedge:cia utworzony w sierpniu 2005 roku. Jego zadaniem jest przygotowanie, realizacja, optymalizacja i ocena działań reklamowych prowadzonych za pośrednictwem tzw. nowych mediów – Internetu, technologii mobilnych i reklamy w wyszukiwarkach oraz w grach. Dziś pracuje tu 13 osobowy zespół, na czele którego stoi Tomasz Rzepniewski.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.