Agencja interaktywna OS3 multimedia przygotuje oficjalny portal olimpijski na zlecenie Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Serwis znajdzie się pod adresem www.olimpijski.pl.
Polski Komitet Olimpijski powierzył realizację projektu OS3 multimedia bazując na jej doświadczeniu i kompetencji oraz budzącym zainteresowanie podejściu do sposobów projektowania.
– Wspólnie z OS3 multimedia skupimy się na stworzeniu użytecznego i przyjaznego dla internautów serwisu, dzięki któremu każdy zainteresowany będzie mógł w łatwy sposób dotrzeć do potrzebnych mu informacji. Portal musi być przede wszystkim czytelny i funkcjonalny, a jednocześnie zachęcający do powrotu na stronę. Jesteśmy przekonani, że nowy serwis www.olimpijski.pl w wykonaniu OS3 multimedia, spełni oczekiwania PKOl’u i fanów sportu – powiedział Ireneusz Kutyła, Dyrektor Marketingu
www.olimpijski.pl będzie oficjalnym portalem Polskiego Komitetu Olimpijskiego związanym z Igrzyskami Olimpijskimi Pekin 2008.
Serwis ma stać się kompendium wiedzy na temat Igrzysk Olimpijskich w Pekinie, najrzetelniejszym źródłem informacji i newsów, niejednokrotnie przekazywanych bezpośrednio z centrum wydarzeń.
OS3 multimedia odpowiada za kreację i realizację portalu www.olimpijski.pl. Polski Komitet Olimpijski zajmie się merytoryczną zawartością portalu. Serwis www.olimpijski.pl ruszy wiosną 2008 roku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.