W związku z rozwojem stacji, 4fun.tv informuje o zmianach personalnych na stanowiskach kierowniczych.
Ewa Czekała, dotychczasowa Dyrektor Marketingu i Sprzedaży 4fun.tv awansowała na stanowisko Dyrektora Zarządzającego stacji. Odpowiadać będzie m.in. za działania biznesowe, tworzenie i realizację całościowej strategii stacji oraz koordynację prac poszczególnych działów telewizji. Ze stacją związana jest od 2005 roku.
Na stanowisku Dyrektora Zarządzającego zamierzam kontynuować rozwój 4fun.tv jako medium skierowanego do młodego i wymagającego widza. Na bieżąco dostosowujemy naszą ofertę do oczekiwań i upodobań naszych odbiorców. Dzięki temu 2007 rok zakończyliśmy 130% wzrostem wpływów reklamowych w stosunku do 2006 roku i obserwujemy stałą tendencję wzrostową oglądalności naszej stacji – mówi Ewa Czekała.
15 stycznia do zespołu 4fun.tv dołączyła Agnieszka Dubik, obejmując stanowisko Dyrektora ds. PR i Marketingu. Będzie odpowiadała za kompleksowe działania promocyjne, marketingowe i PR telewizji oraz przygotowanie i realizację długoterminowej strategii marketingowej stacji. Do jej obowiązków należeć będą również: zarządzanie relacjami z mediami, nadzór nad działaniami promocyjnymi i wizerunkowymi, współpraca z operatorami sieci kablowych, domami mediowymi oraz potencjalnymi reklamodawcami.
Do zespołu dołączyła również Anna Krawczyk, wcześniej związana z agencją Core PR. W 4fun.tv odpowiada za promocję i PR stacji.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.