W styczniu 2008 ruszyła druga edycja kampanii reklamowej marki Komandor „Jakość i Styl”. Komunikacja koncentruje się na Internecie. Kampania potrwa do połowy marca.
Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Komandor jako lidera
w kategorii producentów szaf, garderób oraz zabudowy wnęk z drzwiami przesuwanymi, a także poszerzenie grupy docelowej i pozyskanie nowych klientów.
Intensywne działania reklamowe obejmą strony www, takie jak: Interia.pl, Kobieta.interia.pl, Deccoria.pl, Elle.interia.pl oraz Elledeco.interia.pl.
W ramach kampanii on-line został zaplanowany konkurs dla internautów
– „Zmień potwora na Komandora” – komunikowany za pośrednictwem specjalnie przygotowanej kreacji internetowej emitowane na stronach serwisu Interia.pl. Celem konkursu jest zachęcenie internautów do publikacji zdjęć prezentujących swoje szafy, które zasługują na wymianę. To internauci wyłonią zwycięzcę, który otrzyma nową zabudowę marki Komandor.
„W dotychczasowych działaniach skupialiśmy się głównie na prasie wnętrzarskiej
i regionalnej oraz na Internecie powiązanym z naszą branżą – komentuje Monika Okrasa Dyrektor Marketingu Spółek Komandor. W zimowej odsłonie postawiliśmy zdecydowany nacisk na Internet ponieważ doceniliśmy interaktywność tej formy komunikacji z grupą docelową. W trakcie i po jesiennej kampanii mieliśmy zdecydowany większy ruch na naszej stronie, dlatego też w tym roku postanowiliśmy jeszcze bardziej zintensyfikować działania on-line. Zdecydowaliśmy się także wyjść poza typowe serwisy wnętrzarskie i stąd nasza obecność na wszystkich serwisach Interia.pl.”
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.