W styczniu 2008 do agencji reklamowej Heureka dołączył Dariusz Andrian jako partner i dyrektor generalny.
Jego zadaniem będzie wykorzystanie dynamicznego rozwoju Heureki do stworzenia silnej lokalnej agencji full serwisowej oferującej zintegrowane działania komunikacyjne z szerokim portfolio innowacyjnych usług online’owych.
Michał Wolniak, prezes Heureki mówi: „To doskonały sygnał dla Heureki. Świetnie, że Darek docenił pozycję i widzi potencjał firmy. W ostatnich latach udowodniliśmy, że doskonale rozumiemy zmiany w marketingu, przewidujemy je i z tym know-how potrafimy budować innowacyjne, wyjątkowo skuteczne strategie nowej generacji.”
Dariusz Andrian z branżą reklamową związany jest od 10 lat. Przez 4,5 roku pracował w McCann Erickson, gdzie jako account director współzarządzał ostatnio działem obsługi klienta i odpowiadał za budżety General Motors, Microsoft, Intel, Nescafe i PLL LOT. Zdobył także doświadczenie w prowadzeniu marek w regionie CEE, kierując zespołem obsługującym Siemens Mobile i Boots Healthcare/Reckitt Benckiser. Do McCann Erickson trafił z DDB. Zrealizowane przez jego zespół kampanie regularnie zdobywały w ostatnich latach nagrody i nominacje EFFIE a także laury na festiwalach reklamowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.