Od początku lutego br. Rafał Górski dołączy do zespołu DougFaberFamily jako Digital Creative Director.
Rafał Górski z reklamą w nowych mediach związany jest od 10 lat. Ostatnio pracował w grupie Leo Burnett w tym ARC Warszawa, ARC Frankfurt i Leo Burnett Warszawa.
Rafał jest laureatem ponad 50 nagród na krajowych i międzynarodowych konkursach reklamy w tym Cannes Lions, Eurobest, Epica, Golden Drum, wielokrotnie KTR oraz Art Directors Club of Europe (ADC*E). Jest też jurorem na festiwalach reklamy w Cannes i Portoroż. Wraz z zespołem kreatywnym ARC Warszawa otrzymał tytuł Young European Creatives 2007 przyznany przez ADC*E.
– Internet stał się niezwykle ważnym narzędziem komunikacji coraz bardziej pożądanym przez naszych klientów. Cieszę się, że Rafał jako wybitny ekspert w dziedzinie nowych mediów będzie rozwijał te kompetencja dla DougFaberFamily – powiedziała Anna Pańczyk, Dyrektor Generalna DougFaberFamily.
– Praca w nowym miejscu, z ludźmi o tak dużym doświadczeniu i wielkich zdolnościach, jest dla mnie nie tylko wielkim wyzwaniem, ale również zastrzykiem dodatkowej energii, niezbędnej do tworzenia najlepszych rozwiązań marketingowych – powiedział Rafał Górski, Digital Creative Director DougFaberFamily.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.