W sobotę 9 lutego DZIENNIK rozpoczyna serię filmową RETRO pod tytułem „Stare kino”. W ramach serii ukażą się na DVD cztery niezapomniane, czarno-białe polskie filmy z okresu międzywojennego.
Pierwszym z tej serii będzie film "Każdemu wolno kochać" z 1933 roku, z gwiazdami ówczesnego kina polskiego: Adolfem Dymszą i Mirą Zimińską. Był to pierwszy polski film, którego dźwięk zarejestrowano bezpośrednio na taśmie filmowej.
Kolejne filmy z serii będą się ukazywały co sobotę wraz z DZIENNIKIEM; będą to " Manewry miłosne" z Tolą Markiewiczówną i Aleksandrem Żabczyńskim, "Dorożkarz nr 13" Mariana Czauskiego oraz "Co mój mąż robi w nocy" Michała Waszyńskiego, z którego pochodzi międzywojenny przebój muzyczny "Odrobinę szczęścia w miłości".
Na serię RETRO "Stare Kino" składają się z filmy poddane w ostatnim czasie gruntownej renowacji. W dodatkach interaktywnego menu na płycie jest opcja porównania fragmentów wersji oryginalnej i odświeżonej.
Seria filmowa RETRO "Stare Kino" będzie wsparta kampanią reklamową w radio, w TV oraz w tytułach Axel Springer Polska. DZIENNIK z filmem będzie do nabycia w punktach sprzedaży prasy w cenie 4,99 zł.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.