Wraz z początkiem 2008 roku, firma 9sekund Sp. z o.o. zarządzająca internetową porównywarką cen 9sekund.pl przejęła Spedytor.biz – niszowy serwis ogłoszeniowy dla firm transportowych.
„Decyzję o przejęciu serwisu spedycyjnego podjęliśmy ze względu na dynamiczny wzrost niszowych serwisów ogłoszeniowych. Mając na względzie 100.000 firm spedycyjnych w Polsce, uważamy, że serwis ma przed sobą duży potencjał rozwoju” – komentuje Andrzej Zając, Prezes Zarządu 9sekund Sp. z o.o.
Spedytor.biz jest tematycznym serwisem ogłoszeniowym skierowanym do firm transportowych i spedycyjnych. Zainteresowana firma spedycyjna może dokonać prezentacji swojej oferty jak również zamieszczać ogłoszenia transportowe oraz moderować nimi tak, aby były na bieżąco aktualizowane a tym samym wiarygodne dla potencjalnych partnerów biznesowych. Spedytor.biz stara się również dostarczać na bieżąco informacje oraz zagadnienia z powiązaną ściśle branżą transportową.
Zakup serwisu przez 9sekund jest już drugim przejęciem w ostatnim czasie. Na początku grudnia 2007 roku, 9sekund Sp. z o.o. dokonała zakupu porównywarki usług Viglo.pl, mając na celu tworzenie grupy serwisów e-commerce wzajemnie się uzupełniających.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.