DZIENNIK rozpoczyna nową serie do nauki języka niemieckiego. Będzie to kurs z udziałem Steffena Moellera. Pierwsza jego część ukaże się w poniedziałek 11 lutego.
Kurs językowy ze Steffenem Moellerem, gwiazdą TV, wykładowcą akademickim i aktorem, jest przeznaczony dla wszystkich, którzy pragną samodzielnie uczyć się języka niemieckiego. Obejmuje materiał od poziomu podstawowego do średniozaawansowanego.
Seria składa się z pięciu części, które będą ukazywały się z DZIENNIKIEM w każdy poniedziałek, od 11 lutego do 10 marca. Każda część zawiera płytę CD oraz zeszyt ze słowniczkiem i ćwiczeniami.
Rozpoczęciu serii będzie towarzyszyć kampania reklamowa z udziałem Steffena Moellera w TV, w radio, na nośnikach reklamowych w metrze warszawskim oraz w tytułach Axel Springer Polska.
DZIENNIK z kursem niemieckiego będzie do nabycia w punktach sprzedaży prasy w cenie 3,99 zł.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.