Acxiom Polska, dostawca konsumenckiej bazy danych typu life-style, uruchomił właśnie akcję mailingową zachęcającą do skorzystania z produktów firmy.
„Jak mam być wierna, jeśli w ogóle ze mną nie rozmawiasz?” – to hasło przewodnie mailingu, które ma przypomnieć marketerom o tym, jak ważna jest komunikacja bezpośrednia z ich grupami docelowymi. Zaś w precyzyjnym określeniu target grupy, budowie profilu i dostarczeniu gotowych do komunikacji list konsumentów pomocne będą rozwiązania oferowane przez Acxiom Polska, o których firma przypomina.
Wysyłkę mailingową zaplanowano na 2 dni przed Walentynkowym Świętem, w które świetnie wpisuje się konwencja przygotowanego listu. Kampania skierowana została do użytkowników i subskrybentów newslettera wortalu marketingowego MediaRun.
Za kreację i przygotowanie e-mailingu odpowiada Acxiom Polska oraz agencja 4 kroki.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.