Ubisoft,wydawca gier wideo, ogłosił, że swoje 18 studio otworzy w Singapurze. Jest to kolejny krok w azjatyckiej ekspansji firmy, ale też przykład na to, jak przemyślane działania władz mogą przyciągnąć najlepsze firmy z określonej branży.
O wyborze Singapuru, jako kolejnego przyczółka Ubisoft w tej części świata zadecydowała znakomita infrastruktura, kwitnąca branża gier wideo oraz wysoki poziom kształcenia na tamtejszych uczelniach. Kluczowa okazała się także polityka władz Singapuru, które chętnie widzą u siebie i wspierają firmy branży nowoczesnych, interaktywnych technologii.
Celem rządowej Rady Rozwoju Gospodarczego (EDB – Economic Development Board) jest uczynienie Singapuru światową stolicą szeroko rozumianego przemysłu mediów elektronicznych. Idea promowana jest między innymi wśród firm produkujących gry wideo, tworzących animację oraz efekty specjalne. Na wyspie mają powstawać produkty i rozwiązania, wykorzystywane globalnie. Założono, że do 2015 roku uda się stworzyć 10 000 miejsc pracy w tym sektorze i wygenerować zyski na poziomie 10 miliardów dolarów.
Na potrzeby inwestorów wykreowano Fusionpolis – miasto w mieście – centrum skupiające firmy ukierunkowane na rozwój zaawansowanych technologii. Na terenie Fusionpolis powstaje też nowe studio Ubisoft, które zostanie otwarte latem. Singapurski zespół Ubisoft ma liczyć 300 osób i pracować nad nowymi grami na konsole domowe oraz przenośne.
Władze Singapuru zachęcają firmy z całego świata także mieszanką azjatyckiej kultury i zachodniego sposobu życia. Poza tym, Singapur może się pochwalić świetną infrastrukturą i wysoki stopniem informatyzacji, co na inwestorów i pracowników działa jak magnes: „Jesteśmy pewni, że metody kształcenia specjalistów w dziedzinie technik cyfrowych i interaktywnych, oraz wysoka jakość życia w Singapurze, pozwolą nam przyciągnąć utalentowanych pracowników z całego regionu” powiedział Christine Burgess-Quémard, dyrektor wykonawczy Ubisoft w Worldwide Studios.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.