Agencja interaktywna eFresh wzbogaca portfolio rozpoczynając kampanię promocyjną sieci obsługi pojazdów Shell autoserv w Internecie.
Do końca lutego eFresh planuje przeprowadzić dwie krótkookresowe kampanie wykorzystujące zarówno linki sponsorowane w Google Adwords jak i tradycyjne bannery na największych portalach. Tegoroczne działania są kontynuacją trzech zeszłorocznych projektów prowadzonych przez Agencję na rzecz Shell autoserv również promujących usługi tej sieci.
„Nasze doświadczenie pokazuje, że linki sponsorowane są idealnym sposobem reklamy dla wszelkiego rodzaju "lokalnych" promocji sprzedażowych, dlatego zostały one wybrane na główne narzędzie realizacji kampanii. Ponadto koszt pozyskania jednego użytkownika przez linki jest kilkunastokrotnie niższy w porównaniu do reklamy bannerowej, dlatego też taką formę reklamy polecamy naszym Klientom.” – mówi Szymon Wesołowski, eFresh Manager.
Shell autoserv należy do międzynarodowego koncernu Shell i specjalizuje się w kompleksowej obsłudze wszystkich marek samochodów. Na terenie Polski posiada 13 stacji zlokalizowanych w największych miastach Polski.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.