Do zespołu firmy ClickAd dołączyły dwie osoby: Paulina Bielecka i Julita Szczepańska. Wzmocnią firmę w obszarze planowania i prowadzenia kampanii reklamowych. Natomiast Dominik Cichy awansował na stanowisko Internet Advertising Managera.
Dominik Cichy związany jest z ClickAd od ponad roku. Do jego nowych obowiązków należeć będzie zarządzanie zespołem specjalistów oraz obsługa kluczowych klientów firmy w zakresie prowadzonych działań reklamowych. Stanowisko Internet Advertising Manager zostało nowo utworzone w strukturze firmy.
Do firmy dołączyły też dwie nowe osoby, które mają za zadanie wzmocnić działania w obszarze planowania i prowadzenia kampanii.
Julita Szczepańska rozpoczęła pracę na stanowisku Internet Advertising Assistant. Do jej zadań należy planowanie i przygotowanie kampanii reklamowych w Internecie oraz prowadzenie kontaktów handlowych z klientami. Julita Szczepańska będzie także odpowiadać za monitoring prowadzonych przez ClickAd kampanii i raportowanie działań PPC (Pay Per Click).
Paulina Bielecka pracuje jako Traffic Controller. Jej głównym zadaniem jest nadzorowanie prowadzonych kampanii oraz przygotowanie raportów dla klientów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.