Z początkiem marca mieszkańcy Warszawy będą mieli możliwość przyjrzenia się z bliska twarzom dziennikarzy, prezenterów i pracowników Radia PiN 102 FM, które znalazły się na layoutach reklamowych najnowszej kampanii tranzytowej realizowanej przez CAM Media.
Kampania ma na celu przybliżenie słuchaczom ramówki warszawskiego radia oraz osób, które tworzą Radio PiN. Każde z haseł będących elementem layoutu odnosi się do tematyki programów Radia PiN 102 FM. „Czy hossa czy bessa” to znak rozpoznawczy „Dobrego Programu Gospodarczego”, a także informacji giełdowych podawanych przy okazji programów o tematyce finansowej i gospodarczej. „I scena i ekran” ma symbolizować kulturę, a „I piano i forte” to odniesienie do doskonałej muzyki serwowanej na falach Radia PiN.
Kampania będzie realizowana wyłącznie na nośnikach PREMIUM – najnowocześniejszych autobusach Scania OmniCity, które posiadają specjalną tablicę reklamową. Firma CAM Media odpowiedzialna jest za odpowiednią ekspozycję wszystkich layoutów, produkcję, bieżące monitorowanie kampanii oraz serwisowanie nośników.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.